Sherlock31

Members
  • Content Count

    2,566
  • Joined

  • Last visited

About Sherlock31

  • Rank
    Advanced Member
  • Birthday 02/01/1972

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Interests
    MLB,NBA

Recent Profile Visitors

644 profile views
  1. Sherlock31

    The Official 2019 MLB Draft Thread

    I just like to ask , are we going to get our catcher of the future in this draft?
  2. Sherlock31

    The Official 2019 MLB Draft Thread

    Pass, we got too many of this.
  3. All the Japanese are not gonna be happy with Ausmus, he's gonna be on their most hated American top ten list.
  4. Sherlock31

    4/13 Gameday thread 11:20 AM

    Salt lake bees might score more runs than this lineup........
  5. Sherlock31

    4/12 Angels Vs Cubs(Trout Out)

    Lol @ this lineup.... Is anyone hitting over .250?
  6. Sherlock31

    Gameday Thread: 8/18 Angels @ Rangers

    Need like six more runs....
  7. That Drake guy is a disaster, give me back Ian Krol....
  8. Sherlock31

    Several Moves Today - None of which are good.

    Year after year after year......Wtf is this? When Will it end?
  9. Sherlock31

    Gameday Thread: Angels vs. Mariners (6/12/2018)

    Sigh..We tried four rfs this year and none of them hitting over .200....Wtf is going on!!!!
  10. Sherlock31

    Shin-Soo Choo?

    Hahaha.......no
  11. Sherlock31

    Trade Target: OF Michael Conforto

    I like the guy but he's soon to be demote......There is no way we trade four our top prospects for him.
  12. Sherlock31

    Gameday Thread: 6/9 Angels @ Twins

    Just another halo victory, light that baby up!
  13. Sherlock31

    Angels trading for proven closer?

    B H, O plz!
  14. Sherlock31

    Andrew Heaney

    No, I am pretty sure Ohtani would be the 4th sp, because 1. He could be the Dh for every game , 2 his pitching schedule.